… czyli jak przetrwać noc w lesie.
1. Wybierasz imprezę w znanej ci
okolicy – punkt dla ciebie – masz szansę
nie zgubić się całkowicie.
2. Odbierasz na starcie mapę i widzisz,
że jest ona taka bardziej filozoficzna (czyli z Nitschem) – tracisz punkt – upewnij się, czy
startujesz w odpowiedniej kategorii.
3. Nie przeraża cię konieczność
przedzierania się nocą przez krzaki, rowy, błota, śniegi itp. – punkt dla ciebie – swoje poglądy
zweryfikujesz po powrocie.
4. Ciśnienie skacze ci niebezpiecznie
na widok pojawiających się nagle w oddali oczu wielkiego drapieżnika – tracisz punkt – samopoczucie poprawia
ci myśl, że konkurencję również przeraziło światło twojej latarki.
5. Na karcie startowej wpisujesz PK,
przy którym spotykasz kilku innych uczestników zabawy – punkt dla ciebie – co prawda potem okaże się, że to PK z innej trasy,
ale przynajmniej twoja karta startowa nie jest już tak niepokojąco dziewicza.
6. Uciekasz na oślep słysząc nagle
trzaski i szelesty za swoimi plecami – tracisz
punkt – tracisz także okazję bezpiecznego powrotu do bazy przez podłączenie
się do „tramwaju”.
7. Masz ze sobą kanapki i termos – punkt dla ciebie – przetrwasz do rana w
dobrej kondycji.
8. Nie masz zapasowych baterii do
latarki – tracisz punkt – twój telefon
rozładuje się szybciej jeśli będziesz go używać jako źródło światła.
9. Masz w zapasie kilka dni urlopu – punkt dla ciebie – nie będziesz mieć w
pracy nieusprawiedliwionej nieobecności w dniu jutrzejszym.
10. Boisz się psów i szybko oddalasz się
słysząc ich szczekanie – tracisz punkt
– zaniepokojeni znajomi wynajęli psa-tropiciela żeby cię odnaleźć.
11. Przypadkiem natrafiasz na asfaltową
drogę i już po kilku godzinach udaje ci się złapać „okazję” – punkt dla ciebie – szkoda, że
zapomniałeś poinformować o powrocie do domu organizatorów imprezy. Do tej pory
szukają cię w lesie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz